تاریخ انتشار : پنجشنبه 19 مرداد 1396 - 10:20
کد خبر : 23165

مدافع سپیدرود: برای کسب نتایج خوب هم پیمان شده ایم

مدافع سپیدرود: برای کسب نتایج خوب هم پیمان شده ایم

مدافع سپیدرود با غیرمنتظره خواندن باخت این تیم در دوبازی گذشته گفت: برای کسب نتایج خوب و شادی هواداران، هم پیمان شده ایم.

سید محسن حسینی پیوستن به تیم سپیدرود را افتخاری برای خود دانست و گفت: اضافه شدن به یک تیم گیلانی برای من مایه افتخار بوده و تمام تلاش خود را برای کسب نتایج بهتر در کنار تیم به کار می بندم.

او با اشاره به باخت سپیدرود در دو بازی گذشته گفت: همانطور که کارشناسان نیز گفته اند این دو باخت غیر منتظره بوده چرا که سپیدرود درلیگ امسال حرف های زیادی برای گفتن دارد اما نباید از این موضوع غافل شد که این تیم بعد از ۲۵ سال توانسته به بالاترین سطح فوتبال صعود کند.

مدافع سپیدرود گفت: در طول دو سال گذشته سپیدرود به مشکلات عدیده ای دچار بوده و با کمترین امکانات در اوج مشکلات به گونه ایی معجزه‌وار توانسته به لیگ برتر صعود کرده و رقیبانش را با امکانات مالی و فنی بالا پشت سر بگذارد.

حسینی تأکید کرد: فرصت حضور در لیگ برتر آسان به دست نیامده و باید حفظ شود.

او همچنین گفت: هرچند امسال چند بازیکن با تجربه ملی و لیگ برتری به تیم اضافه شده اما نباید این موضوع را از یاد بُرد که شاکله تیم از سطح لیگ یک است.

مدافع سپیدرود اضافه کرد: سپیدرود دارای بازیکنان جوان مستعد و همچنین باتجربه است و تلفیق جوانی و تجربه به زمان نیاز دارد. این زمان بدان معنا نیست که بخواهیم شکست‌ها را توجیه کنیم ولی باید فرصت ها را همه جانبه بررسی و برای کسب نتایج مورد نظر صبوری کرده و از تیم حمایت کنیم.

او با بیان اینکه در هفته اول رقابت ها با اینکه سریع ترین گل لیگ را به ثمر رساندیم اما روی اشتباه فردی موفق به کسب نتیجه نشدیم، ادامه داد: در هفته دوم نیز برابر سیاه جامگان مشهد در حالی که فوتبالی تهاجمی را به نمایش گذاشتیم اما شانس با ما یار نبود.

مدافع سپیدرود یادآور شد: در کنار تمام این مشکلات ولی همه اعضای تیم همدل و هم پیمان شده ایم که با بازی خوب، نتایج رضایت بخش برای سپیدرود کسب کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.